26 Σεπτεμβρίου 2005

Λεφτά, χαρτομάντηλα Manex, εντάξει...

...έλεγε μια διαφήμιση στην τηλεόραση οταν ήμουνα μικρή.

Σε δυό μέρες πετάμε για διακοπές.
Και εγώ κάνω την λίστα μου...

Κοντά παντελονάκια, καλοκαιρινά μπλουζάκια, καπελάκι, κρέμα ηλίου, μπρατσάκια για το παιδί...
Παραγγελιές απο την ΙΚΕΑ και άλλα μικροπράγματα...
Μικρές χαρές (ελπίζω) για αυτούς που θα συναντήσουμε...
CD με την αγαπημένη μου μουσική για όλους
Ρουχα και για μένα
Μαγιώ
Το κινητό και φορτωτή
...
Καλή διάθεση
Αυτοπεποίθηση, ότι τα καταφέρνω στην ζωή μου
Ενα άσπρο ανάλαφρο συννεφάκι με μπλέ ουρανό...
Λεφτά, χαρτομάντηλα Manex, εντάξει!

Εντάξει;
Γιατί έχω την αίσθηση ότι κάτι ξέχασα;

YΓ: Βλέπετε και εσεις μόνον ένα posting? Τα έπεξε το σύστημα και μου έσβησε τα υπόλοιπα; Ή ειναι μονον τοπικό το πρόβλημα;
HILFE- HELP-BOHΘΕΙΑ :-(