Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα τεχνικό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα τεχνικό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

13 Απριλίου 2010

Μια εβδομάδα αργότερα

... και πάλι δεν έχω τίποτε να πω πέρα από το επόμενο...
νοιώθω τόοοοοοοοοοοοοοοοσο κουρασμένη!
Mετά χαράς να έπεφτα για ύπνο (από τις εννιά το βράδυ), αλλά έλα ντε που πρέπει για μία και μισή ώρα να κρατώ το πόστο...
Πριν λοιπόν με πάρει ο ύπνος στα ξαφνικά και τα πλήκτρα αφήσουν σημάδι στο κούτελο όταν αυτό χτυπήσει το γραφείο πέφτοντας... στέλνω τις ευχές μου για μια καλή νύχτα και παραθέτω ένα αστείο σκίτσο που βρήκα στο internet:


Αν αναρωτιέστε γιατί μιλά το σκίτσο... μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ

6 Απριλίου 2010

Εύρημα

Τι βρίσκει κανείς όταν ψάχνει για νέα περί του iPad; Μα τι άλλο... Νέα για το iPad αλλά και άλλους μικρούς θησαυρούς... σαν και τους επόμενους με ιδέες για μελοντικά μηχανήματα...






όπως αυτές σε ένα ποστ του 2006

31 Μαρτίου 2010

Τώρα ξέρω τι μου λείπει


Εδώ και μήνες δουλεύω αποκλειστικά με Apple μηχανήματα. Εδώ και μήνες έχω την αίσθηση πως κάτι λείπει αλλά επειδή η έλλειψη αυτή δε βιώνεται αρνητικά δεν ασχολήθηκα και πολύ για να την καταλάβω εις βάθος. Όλα αυτά μέχρι προχθές. Γιατί τότε έτυχε ένας φίλος να έχει πρόβλημα με τον εκτυπωτή του και ζήτησε τη βοήθειά μου. Τότε κατάλαβα τι τόσο καιρό έλλειπε χωρίς να 'λείπει'. O θόρυβος που κάνουν οι συμβατοί συνήθως υπολογιστές, είτε με το ανεμιστηράκι, είτε με τους δίσκους είτε με τον οδηγό των CD/DVD.

Ξέρετε για ποιο πράγμα μιλώ; Έχετε προσέξει πόση φασαρία κάνει ένας συνήθης συμβατός υπολογιστής, και έτυχε ποτέ να συγκρίνετε με ένα της Apple; Αν όχι προτίνω να το κάνετε. Θα ξαφνιαστήτε με το αποτέλεσμα.

17 Ιουνίου 2009

yes we can

  • Μπορούμε να γράφουμε μηνύματα στα ελληνικά στο iphone? Με το 3.0 update... yes we can :-)

  • Μπορούμε να απενεργοποιήσουμε την διπλή επενθύμιση για καινούργια μηνύματα στο iphone? Με το 3.0 update... yes we can :-)

  • Μπορούμε να στείλουμε ένα contact, μια φωτογραφία σε μήνυμα ή ένα μήνυμα κάποιου σε κάποιο άλλον στο iphone? Με το 3.0 update... yes we can :-)

  • Μπορούμε να έχουμε auto fill, ή αν δε μας αρέσει να το απενεργοποιήσουμε συμπληρώνοντας ένα form στον browser του internet στο iphone? Με το 3.0 update... yes we can :-)

  • Μπορούμε να ψάχνουμε σε όλα τα contacts, email ή και μουσικά κομμάτια στο iphone? Με το 3.0 update... yes we can :-)


  • Μπορούμε να ταρακουνήσουμε το iphone για να ανακατευθούν τα μουσικά κομμάτια του iphod και να παίξει κάτι άλλο? Με το 3.0 update... yes we can :-)