Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πυκνός λόγος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πυκνός λόγος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
20 Δεκεμβρίου 2010
Άσπρο
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
12:56 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Θαύματα,
Πυκνός λόγος
16 Σεπτεμβρίου 2010
Τραινάκι
Τραινάκι του τρόμου
οι μέρες μας
μια πάνω, μια κάτω
στριφογυριστές
και γρήγορες
η έλλειψη ελέγχου
απόλυτη
το ουρλιαχτό
ασυναίσθητο
τρόμος και ζάλη
Ανακούφιση; Γιατί;
Επειδή επιζήσαμε;
Και όμως
αύριο οικιοθελώς
στο ίδιο τραινάκι
πάλι εισητήρια θα κόψουμε
οι μέρες μας
μια πάνω, μια κάτω
στριφογυριστές
και γρήγορες
η έλλειψη ελέγχου
απόλυτη
το ουρλιαχτό
ασυναίσθητο
τρόμος και ζάλη
Ανακούφιση; Γιατί;
Επειδή επιζήσαμε;
Και όμως
αύριο οικιοθελώς
στο ίδιο τραινάκι
πάλι εισητήρια θα κόψουμε
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
11:25 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ασυναρτησίες,
Πυκνός λόγος
24 Αυγούστου 2010
Σήμερα
Ζήλεψα σήμερα
την ευτυχία άλλων
Συνειδητοποίησα
για άλλη μια φορά
την μοναξιά
μέσα μου
τι σε έχω
τι σε βρίσκω
πάλι μόνη
είμαι
πάλι μόνος
είσαι
.
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
11:00 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πυκνός λόγος
19 Αυγούστου 2010
Όταν
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
11:03 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πυκνός λόγος
13 Αυγούστου 2010
Λέξεις
Υπάρχουν κάτι λέξεις που έχουν μεγαλύτερη σημασία από άλλες. Κάποιες που φοβάμαι όχι μόνον να βγάλω από το στόμα αλλά και να περάσουν από το μυαλό μου. Λέξεις που έχουν ιδιαίτερη υπόσταση και βάρος. Δεν είναι μια απλή συλλογή γραμμάτων ή συλλαβών... Όποτε τόλμισα μέχρι τώρα να τις πω συνέβει, πως τα έφερε η τύχη, κάτι και έφερε τα πάνω κάτω. Καυγάδες, χωρισμοί, ληστείες, σοβαρά προβλήματα υγείας κτλ κτλΜε κάποια από αυτές τις λέξεις παλεύω σήμερα όλη την ώρα. Νοιώθω ήδη τα ξωτικά που έρχονται να βασανίσουν εμένα και τα άτομα που αγαπώ. Προσπαθώ να διαλύσω τα διάφορα σενάρια της καταστροφής που διαγράφονται στο μυαλό άθελά μου...
Πως να τη διώξω αυτήν την λέξη; Τι να κάνω για να εξουδετερωθεί η δράση της; Πως να διαλύσω τα 'μάγεια' της; Τι διώχνει φαντάσματα; Πως μπορεί κάποιος στους μοντέρνους καιρούς που ζούμε να πιστεύει σε τέτοιες δυσειδεμονίες; Πως μπορεί; Μπορεί.. όπως μπορεί μια λέξη να στοιχειώνει μια ζωή και κατακαιρούς να αποδεικνύει φαντασμαγορικά τη δύναμή της!
8 Αυγούστου 2010
Ταξείδι
Προετοιμασίες λίγες μέρες πιο πριν,ανυπομονησία πριν την πτήση
επαφές με αγνώστους
στο αεροπλάνο
Τρένο, ηλεκτρικός…
καθίσματα λεωφορείου στο πλοίο
Ήλιος, χαμόγελα, αγγαλιές
μέρες χωρίς ρολόι,
Δευτέρα σήμερα ή Τρίτη;
Θάλασσα και μπάνιο
Καρπούζι με σουβλάκι
Φυστίκια, Μπύρα; Γιατί όχι...
Πως; Ήδη αύριο φεύγουμε;
Φασαρία του λιμανιού
Του λεωφορείου
Του αεροδρομείου
15 βαθμοί διαφορά
Επιστροφή... ύπνος!
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
3:45 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πυκνός λόγος
30 Δεκεμβρίου 2009
Αμπελοφιλοσοφίες
Όσο ψάχνεις δε βρίσκεις.
Όταν δε ψάχνεις μπορεί και να μην βρεις.
Όταν βρεις μάλλον δε θα σταματήσεις να ψάχνεις.
Ό,τι βρήκες δε κρατά για την αιωνιότητα.
Αμπελοφιλοσοφίες σώζουν την στιγμή.
Όταν δε ψάχνεις μπορεί και να μην βρεις.
Όταν βρεις μάλλον δε θα σταματήσεις να ψάχνεις.
Ό,τι βρήκες δε κρατά για την αιωνιότητα.
Αμπελοφιλοσοφίες σώζουν την στιγμή.
9 Σεπτεμβρίου 2009
3 Σεπτεμβρίου 2009
Σφουγγάρι
Σφουγγάρι νομίζεις το μυαλό
αβίαστα, εύκολα ρουφά
γνώσεις, σκέψεις, νέες εντυπώσεις
Και έβαλες αλόγιστα σκοπό
από την μια στιγμή στην άλληνε θαρρώ
τα κενά του μανιωδώς να εξαντλήσεις
είναι έξυπνο όμως αυτό
περισσότερο από πριν δε θα δουλεύει
διαλέγει μόνον τι ξεχνά, και τι τώρα χρησιμεύει
αβίαστα, εύκολα ρουφά
γνώσεις, σκέψεις, νέες εντυπώσεις
Και έβαλες αλόγιστα σκοπό
από την μια στιγμή στην άλληνε θαρρώ
τα κενά του μανιωδώς να εξαντλήσεις
είναι έξυπνο όμως αυτό
περισσότερο από πριν δε θα δουλεύει
διαλέγει μόνον τι ξεχνά, και τι τώρα χρησιμεύει
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
11:19 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ασυναρτησίες,
Πυκνός λόγος
27 Αυγούστου 2009
Χειμαρρος
…
Χείμαρρος οι ερωτήσεις
Χείμαρρος οι ερωτήσεις
τα μηνύματα σωρός
βαβυλώνιες απαντήσεις
κουραστικός νέος καιρός
…
βαβυλώνιες απαντήσεις
κουραστικός νέος καιρός
…
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
10:54 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ασυναρτησίες,
Πυκνός λόγος
9 Ιουλίου 2009
Πόσα
Πόσα ακόμα θα [σου] δώσω
μέχρι να παραδεχθώ
πως τίποτε
δε θα γεμίσει
την απόσταση
που επιμένεις να κρατάς
απεναντί μου;
μέχρι να παραδεχθώ
πως τίποτε
δε θα γεμίσει
την απόσταση
που επιμένεις να κρατάς
απεναντί μου;
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
9:12 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πυκνός λόγος
14 Ιουνίου 2009
Αύριο
Τι το αύριο
για σε φέρνει;
ποιος το ξέρει
ποιος το ξέρει
Μπουμπούκι το μέλλον
και θα ανθίζει;
ποιος γνωρίζει
ποιος γνωρίζει
Σήμερα και εχθές
αύριο παρελθόν
ιστορία χωρίς παρόν
χωρίς παρόν
για σε φέρνει;
ποιος το ξέρει
ποιος το ξέρει
Μπουμπούκι το μέλλον
και θα ανθίζει;
ποιος γνωρίζει
ποιος γνωρίζει
Σήμερα και εχθές
αύριο παρελθόν
ιστορία χωρίς παρόν
χωρίς παρόν
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
9:29 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πυκνός λόγος
3 Ιουνίου 2009
Αντίο
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
6:17 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πυκνός λόγος
24 Μαΐου 2009
Πρώτος έρωτας
Αχ Κωστάκη μου καλέ
να ήξερα μωρέ
τι απόγινες που να'σαι
αν ακόμα με θυμάσαι
Τρία ήσουν, τέσσερα εγώ
στον κήπο παίζαμε κρυφτό
όταν δίναμε ροζ φιλιά
πίσω απ΄την τριανταφυλλιά
Λίγα έμειναν στην μνήμη
πιο πολλά κατέληξαν στην λήθη
πέρα απ'το ξυρισμένο σου κεφαλάκι
όταν έγινες πρωτάκι
Αχ Κωστάκη μου καλέ
τι θα έκανα αραγέ
τώρα αν ήξερα που είσαι
και ακόμα εμε θυμάσαι
Θα ερχόμουν να σε βρω
να ξαναζήσω τα ροζ τα σ΄αγαπώ
τα φιλιά της τριανταφυλλιάς
τα ζουμερά φρούτα της συκιάς;
Αχ Κωστάκη μου καλέ
ήταν όμορφο μωρέ
αυτό που ζήσαμε ήταν αγνό
σαν την ηλικία ανεπανάληπτο
να ήξερα μωρέ
τι απόγινες που να'σαι
αν ακόμα με θυμάσαι
Τρία ήσουν, τέσσερα εγώ
στον κήπο παίζαμε κρυφτό
όταν δίναμε ροζ φιλιά
πίσω απ΄την τριανταφυλλιά
Λίγα έμειναν στην μνήμη
πιο πολλά κατέληξαν στην λήθη
πέρα απ'το ξυρισμένο σου κεφαλάκι
όταν έγινες πρωτάκι
Αχ Κωστάκη μου καλέ
τι θα έκανα αραγέ
τώρα αν ήξερα που είσαι
και ακόμα εμε θυμάσαι
Θα ερχόμουν να σε βρω
να ξαναζήσω τα ροζ τα σ΄αγαπώ
τα φιλιά της τριανταφυλλιάς
τα ζουμερά φρούτα της συκιάς;
Αχ Κωστάκη μου καλέ
ήταν όμορφο μωρέ
αυτό που ζήσαμε ήταν αγνό
σαν την ηλικία ανεπανάληπτο
___
Ως απάντηση στην πρόσκληση παιχνιδιού της Marinas
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
10:22 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πυκνός λόγος
20 Μαΐου 2009
Μουσική...
Μουσική ακούω
και ξαφνικά γαληνεύω
τι με πείραξε το πρωί;
το μεσημέρι τι με ενόχλησε;
τίποτε δεν μένει εκεί
που η μελωδία ακούμπησε
Μουσική ακούω
και υποσυνείδητα ηρεμώ
ποιες αγωνίες το βράδυ
τα όνειρα ταράζουν;
τίποτε δε μένει εκεί
που μελωδίες ησυχάζουν
Μουσική ακούω
και τον χρόνο χώρο χάνω
ποιο το χθες ήταν;
ποιο να είν' το αύριο, ποιο;
τίποτε δε μένει εκεί
που η μελωδία γεμίζει το μυαλό
και ξαφνικά γαληνεύω
τι με πείραξε το πρωί;
το μεσημέρι τι με ενόχλησε;
τίποτε δεν μένει εκεί
που η μελωδία ακούμπησε
Μουσική ακούω
και υποσυνείδητα ηρεμώ
ποιες αγωνίες το βράδυ
τα όνειρα ταράζουν;
τίποτε δε μένει εκεί
που μελωδίες ησυχάζουν
Μουσική ακούω
και τον χρόνο χώρο χάνω
ποιο το χθες ήταν;
ποιο να είν' το αύριο, ποιο;
τίποτε δε μένει εκεί
που η μελωδία γεμίζει το μυαλό
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
5:05 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πυκνός λόγος
13 Μαΐου 2009
Αντί-ποίημα
Μια φορά και ενά καιρό
δεν κλήθηκε η ViSta στον χορό
έτσι δεν χόρεψε καλά
ούτε κούνησε την πονηρή ουρά
παρά έμεινε να κοιτάζει σαν χαζό
έξω από το μεγάλο παραθυρό
της τον ασχημομούρη τον κηπουρό
δεν κλήθηκε η ViSta στον χορό
έτσι δεν χόρεψε καλά
ούτε κούνησε την πονηρή ουρά
παρά έμεινε να κοιτάζει σαν χαζό
έξω από το μεγάλο παραθυρό
της τον ασχημομούρη τον κηπουρό
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
6:31 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ασυναρτησίες,
Πυκνός λόγος
8 Μαΐου 2009
Chill out
Τέλος εβδομάδας
και η ανάγκη για ξεκούραση μεγάλη
είναι το αντικείμενο
η πίεση, το πόστο
όχι οι άνθρωποι είναι και μόνο
Τέλος εβδομάδας
αρχή σαββατοκύριακου
πόσα θες να ζήσεις
πόσα να πρωτοπρολάβεις
μα που χρόνος να ανασάνεις;
Τέλος εβδομάδας
το λούκι γύρω σου ορατό
στο καναπέ ψάχνεις τις δυνάμεις
αλλά τίποτε δε βρίσκεις
μέχρι την Δευτέρα πίσω στο κλουβί σου να γυρίσεις
και η ανάγκη για ξεκούραση μεγάλη
είναι το αντικείμενο
η πίεση, το πόστο
όχι οι άνθρωποι είναι και μόνο
Τέλος εβδομάδας
αρχή σαββατοκύριακου
πόσα θες να ζήσεις
πόσα να πρωτοπρολάβεις
μα που χρόνος να ανασάνεις;
Τέλος εβδομάδας
το λούκι γύρω σου ορατό
στο καναπέ ψάχνεις τις δυνάμεις
αλλά τίποτε δε βρίσκεις
μέχρι την Δευτέρα πίσω στο κλουβί σου να γυρίσεις
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
4:31 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πυκνός λόγος
5 Μαΐου 2009
Da capo
Δυο χρόνια πέρασαν αλλά
αναζητάς πάλι απ' την αρχή
λες και δεν πέρασε εκείνη η εποχή
που νέο στέκι έψαχνες παλιά
Δυο χρόνια πέρασαν και πάνε
ότι έμαθες, έμαθες,
ότι είδες, είδες
τώρα στα αχρείαστα περνάνε
Καινούργιες εποχές
διαφορετικές εμπειρίες
άγνωστες ιστορίες
για σένα μακάρι ταιριαστές
Da capo λέει ο μουσικός
ξέροντας τι εννοεί
και όπως πάντα θα δείξει ο καιρός
αν η σημερινή εποχή το κυνήγι ευνοεί
λες και δεν πέρασε εκείνη η εποχή
που νέο στέκι έψαχνες παλιά
Δυο χρόνια πέρασαν και πάνε
ότι έμαθες, έμαθες,
ότι είδες, είδες
τώρα στα αχρείαστα περνάνε
Καινούργιες εποχές
διαφορετικές εμπειρίες
άγνωστες ιστορίες
για σένα μακάρι ταιριαστές
Da capo λέει ο μουσικός
ξέροντας τι εννοεί
και όπως πάντα θα δείξει ο καιρός
αν η σημερινή εποχή το κυνήγι ευνοεί
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
4:46 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πυκνός λόγος
28 Απριλίου 2009
Ανοιξιάτικα σκιρτήματα
Σιγά σιγά αρχίζεις
χωρίς λόγο να χαμογελάς
τα τραγούδια σαν χαζός
του ραδιοφώνου να μουρμουράς
Είναι η άνοιξη λες σαφώς
και ο καλός καιρός
τον λόγο ξέρεις όμως πιο καλά
είσαι δεσμευμένος αλλά...
Ανοιξιάτικα σκιρτήματα
σε πληγωμένες καρδιές
παιδιάστικα καμώματα
για καινούργιες αγκαλιές
χωρίς λόγο να χαμογελάς
τα τραγούδια σαν χαζός
του ραδιοφώνου να μουρμουράς
Είναι η άνοιξη λες σαφώς
και ο καλός καιρός
τον λόγο ξέρεις όμως πιο καλά
είσαι δεσμευμένος αλλά...
Ανοιξιάτικα σκιρτήματα
σε πληγωμένες καρδιές
παιδιάστικα καμώματα
για καινούργιες αγκαλιές
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
7:39 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πυκνός λόγος
16 Απριλίου 2009
Η σούπα
Μια σούπα μια φορά
εκεί που έβραζε για τα καλά
σκέφτηκε τον τέντζερε
και από συμπόνια αναστέναξε
Τα βράδια πως ο καημένος πλήττει
βρώμικος στον νεροχύτη...
Λες όμως τότε κρυφά για 'με να κλαίει
να με ποθεί μα να μη το λέει;
Μια σούπα μια φορά
εκεί που έβραζε στα ζεστά νερά
ξαφνικό πόθο ένοιωσε
και από συγκίνηση άφρισε
Αναλογίστηκε τι ερωτικές εκστάσεις
με μεταφυσικές προεκτάσεις
της έδινε η σκέψη του κρυφού της θαυμαστή...
Δεν άντεξε και κόχλασε, τέτοια χαρά ήταν πολλή
εκεί που έβραζε για τα καλά
σκέφτηκε τον τέντζερε
και από συμπόνια αναστέναξε
Τα βράδια πως ο καημένος πλήττει
βρώμικος στον νεροχύτη...
Λες όμως τότε κρυφά για 'με να κλαίει
να με ποθεί μα να μη το λέει;
Μια σούπα μια φορά
εκεί που έβραζε στα ζεστά νερά
ξαφνικό πόθο ένοιωσε
και από συγκίνηση άφρισε
Αναλογίστηκε τι ερωτικές εκστάσεις
με μεταφυσικές προεκτάσεις
της έδινε η σκέψη του κρυφού της θαυμαστή...
Δεν άντεξε και κόχλασε, τέτοια χαρά ήταν πολλή
Αναρτήθηκε από
ViSta
στις
9:05 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πυκνός λόγος
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



