2 Σεπτεμβρίου 2005

Φωτισμενα παραθυρα

Tί κρίβεται αλήθεια πίσω από τα φωτισμένα παράθυρα αργά την νύχτα;
Για ποιο λόγο ξαγρυπνούν;

Δουλεύουν νυχτερινή βάρδια και ετοιμάζονται να φύγουν;
Προσπαθούν να ηρεμήσουν ένα μωρό που κλέει;
Δεν βρίσκουν ηρεμία να κοιμηθούν;
Αποφεύγουν τον ύπνο, γιατί φοβούνται τους εφιάλτες;
Ξέχασαν αναμένο το φώς, αλλά κοιμούνται προ πολλού;
Η αποκλειστική τους δίνει μια ένεση, και ανάβει το φώς για να βρεί την εισαγωγή;
Έχουν ξεχαστεί διαβάζοντας ένα βιβλίο, παίζοντας ένα παιχνίδι στον υπολογιστή, ώντας στο ίντερνετ;

Διαβάζουν για την αυριανή εξεταστική;
Δουλεύουν υπερωρίες;

Είναι διαρρήκτες και κλέβουν χρυσαφικά;

Κανουν πάρτυ με φίλους;

Κάνουν έρωτα με φώς; Μόνοι τους;

Mαλώνουν;

Φτιάχνουν μια τούρτα για τα γενέθλειά τους, που είναι την επόμενη μέρα;

Αδειάζουν το ψυγείο, και τα ντουλάπια από κάθε τί φαγώσημο;
Γράφουν ποιήματα, και τους εμπνέουν οι βραδινοί θόρυβοι.

Παίρνουν ναρκωτικά ή κάνουν απόπειρα αυτοκτονείας;

Σιδερώνουν τα πουκάμισα του άνδρα, γιού, εγγονού;

Μετράνε τα άστρα;

Πόσες πιθανότητες, πόσες διαφορετικές ανθρώπινες ιστορίες;
Διαφέρουμε συχνά αλλά και πόσο μιαζουμε μερικές άλλες φορές!
Αναρωτιέται άραγε κανεις βλεποντας φώς στο δικό μου παραθυρο, για ποιο λογο εγώ ξαγρυπνώ;

Δε θα το μάθω, αλλά θα μου άρεσε η ιδέα...
Πώς κάποιος άγνωστος χωρίς να έχει γνωση της υπαρξής μου, ασχολείται αυτή την στιγμή με μένα,
με το τί κάνω, πως νοιώθω και αν είμαι καλά...

Είμαι καλά, απλά ξέχασα να πέσω για ύπνο.