19 Σεπτεμβρίου 2005

Πανευρωπαικο πρωταθλημα Basket


Το Σαββατο μου έλεγε το φιλαράκι μου ο Κωστας πως παρακολούθησε το πρώτο παιχνίδι της εθνικής μας την Παρασκευή εναντίων των Γαλλων. Ηταν ξετρελαμένος με το ομαδικό καλό παιχνίδι της Ελλάδας. Δεν υπαρχει ενα αστερι και ολοι να συγκεντρωνονται σε αυτο, μου ειπε, παρα μια νεαρη και ικανη ομάδα.
Το επόμενο παιχνιδι με τους Σλοβενους, μου ειπε, ειναι ευκολο.

Εισαι σιγουρος βρε Κώστα, τον ρώτησα; Εμεις τα ευκολα τα κανουμε δυσκολα και τα δυσκολα ευκολα...
Οχι μου ειπε, ειναι καλα τα παιδια...

Τελος παντων, οπως διαβασα το παιχνιδι με την Σλοβενια ηταν δυσκολο, ελλείψη ελληνικων φιλαθλων στο σταδιο...
και σημερα διαβαζω πως παλι κερδίσαμε εναντίων της Βοσνίας/Ερζεγοβίνης.

Αντε βρε παιδιά, καλή επιτυχία. Σας καταλαβαινουμε μην στεναχωριέστε και εμεις τα ευκολα τα κανουμε δυσκολα και τα δυσκολα ευκολα, και αν τα καταφέρνετε στα δύσκολα, ακόμα καλύτερο για εσάς.
Εσεις κερδιζετε, οχι εμεις, εμεις απλα σας βλέπουμε και βρίσκουμε λόγο να ξεσπασουμε σε αθλητικές φλιαρίες...