8 Σεπτεμβρίου 2005

Πώς ξέρω ότι...

Πως ξέρω ότι βρίσκομαι στη Γερμανία;
Όταν ασυναίσθητα βάζω φλάς, παρόλο που είμαι μόνη μου, για να παρκάρω στη θέση μου στο γκαράζ αυτοκινήτων της εταιρίας.

Πώς ξέρω ότι βρίσκομαι στην Ελλάδα;
Όταν διασχίζω τον δρόμο με πράσσινο των πεζών και ένας φορτηγατζής μου φωνάζει γιατί θέλει να περάσει με κόκκινο και τον εμποδίζω.

Πώς ξέρω ότι βρίσκομαι στην Ιταλία;
Όταν σταματώ να χρησιμοποιώ φλάς.

Πώς ξέρω ότι βρίσκομαι στη Νάπολη;
Όταν όλα τα αυτοκίνητα μηδενός εξαιρουμένου έχουν ένα χτυπηματάκι.

Πώς ξέρω ότι βρίσκομαι στη Γλυφάδα;
Όταν όλοι στο δρόμο κάνουν φιγούρα, σπανίως με το δικό τους αυτοκίνητο, παρά με το αυτοκίνητο του μπαμπά.

Πώς ξέρω ότι βρίσκομαι στη Πάτμο;
Όταν βγαίνοντας από το καράβι, βλέπω το χαρούμενο πρόσωπο της αδερφής μου, να με ψάχνει στο πλήθος.

Πώς ξέρω ότι επέστρεψα από τις διακοπές;
Όταν για δυο τρεις μέρες δεν τους πάω τους Γερμανούς...