23 Αυγούστου 2005

Αυπνιες

Έχω προβλημα τελικά με αυπνίες.
Και το κακό είναι ότι όχι μόνο είμαι κουρασμένη τα πρωινά, αλλά μου βαραίνει και η διάθεση δραματικά όσο προχωρά η νύχτα.

Τί συμβαίνει σύνηθως τα βράδια αφού βάλω το παιδί μου για ύπνο;

Ανοίγω ένα βιβλίο για να διαβάσω. Που θα πάει διαβάζοντας κουράζεται κανείς.... Όμως ήτε διαβάζω χωρίς σταματημό (οπότε ξέχνα τον ύπνο για κάμποσες ώρες), ήτε με πιάνει ανησυχία και παρατώ το βιβλίο.

Ανοίγω την τηλεόραση,
κάνω ώρες zapping και βρίσκω στην καλυτερη περίπτωση κάτι που με ενδιαφέρει.
Τί κάνω εγώ...
αντί να δω, να καθήσω αναπαυτικά στον καναπέ και να με πάρει ο ύπνος,
πάλι με πιάνει ανησυχία και αφήνω την τηλεόραση να παίζει,
μπένω στο ίντερνετ.
Κανένα email.
Βγαίνω απο το ίντερνετ,
ρωτάω τον αυτόματο τηλεφωνητή,
κανένα μήνυμα,
με πιάνουν τα νεύρα μου...

Γιατί ρε παιδάκι μου δε με παίρνει κανείς τηλέφωνο, γιατί δε μου στέλνουν μηνύματα, μήπως δεν με πάνε, σίγουρα δεν με πάνε, και πάντα το ήξερα πως 63 κιλά παρά είναι πολλά και ποτέ στη ζωή μου δεν ήμουν όμορφη, και τώρα που περνάνε τα χρονάκια ...
και μέ ένα παιδί ξέχνα το να βρείς καινούργιο φίλο, κτλ κτλ κτλ.

Αφού το ξέρω πως πέφτω με 100 % σιγουριά σε αρνητικές σκέψεις, γιατί δεν πέφτω και εγώ στις δέκα για ύπνο;
Καλή ιδέα θα μου πείς, αλλά και στο κρεβάτι να είμαι, και κλειστή να είναι η τηλεόραση, και email να έλαβα πάλι δε με παίρνει ο ύπνος. Και φτάνει η ωρα δωδεκάμισι, και πάει μία, και στις δύο παρα δέκα πέφτω για ύπνο όχι τόσο γιατί είμαι σίγουρη ότι θα με πάρει ο ύπνος, αλλά γιατί ξέρω ότι πρέπει να ξυπνήσω στις έξι...

Μερικές φορές βοηθά ήρεμη μουσική (κατα προτίμηση η μουσική του "απέραντου γαλάζιου") ή ένα ζεστό (όχι πολύ καυτό ούτε πολύ κρύο) μπάνιο, και ένα μαλακό μαξιλάρι αγκαλιά.

Τί ώρα είναι; Σχεδόν έντεκα... πάω... πάω για το ζεστό μπάνιο. Mετά να βάλω και τη μουσική (πού είδα το CD τελευταία;)

Σήμερα δε θα κάνω αρνητικές σκέψεις,
σήμερα θα με πάρει ο ύπνος γρήγορα,
σήμερα θα δώ ωραία όνειρα...

αααααααααααααχχ νήσταξα ήδη....