30 Οκτωβρίου 2005

Θα σε ονειρευτω ετουτη τη νυχτα

Aγαπημένε, πως σου αρέσει να με αναστατώνεις...
Να μου στέλνεις sms, να νοιώθεις πως με αγκίζουν αυτά που μου λές, που γραφεις, που υποννοείς...

Αγαπημένε, πως μου αρέσει αυτό το παιχνίδι...
Πως παιζω ευχαρίστως το παιχνίδι σου,
που ειναι και παιχνιδι μου...

Και για πολιτιμες στιγμές επικοινωνουνε οι επιθυμίες μας, οι ανάγκες μας, οι μυρωδιες μας, τα αγκίγματά μας, οι μελωδίες της φωνής μας, οι ρυθμοί της καρδιάς μας.

Απόλυτα, χωρις προσπάθεια να κρυφτει κανεις, πραγματικά και με όλες τις αισθήσεις μέχρι την στιγμή που πρέπει να χρησιμοποιήσεις την γέφυρα.

Πίσω στο δικό σου κομμάτι του σύμπαντος, ικανοποιημένος, ξέροντας πως με αφήνεις ικανοποιημένη.
Στο δικό μου το συμπαν, στο δικό μου το τέλος ή την αρχή της γέφυρας.

Να εισαι καλά, να προσεχεις οδηγώντας και ονειρα γλυκά.
Θα ξανααγαπηθουμε στα ονειρά μας ετούτη την νυχτα.