1 Ιουλίου 2006

Στο καλο...

Στο καλό αγάπη μου...
Τι κρίμα, δεν μπορέσαμε να βρούμε λίγο χρόνο για εμάς, πριν να φύγεις.
Τι κρίμα...
Όμως τώρα ήρθε η ώρα, ήρθαν να σε πάρουν, θα κάνεις μετά από 10 χρόνια για πρώτη φορά ξανά διακοπές.
Να περάσεις καλά, να ηρεμήσεις, να ησυχάσεις αγάπη μου.
Κρίμα που δεν μπόρεσα όλα αυτά να σου τα πω, αλλά είμαι σίγουρη ότι τα νιώθεις.
Νιώθεις την σημασία που έχεις στην ψυχή μου.
Να είσαι καλά αγάπη μου, να χαρείς, να ξεκουραστείς εκεί που θα βρίσκεσαι.

Οι σκέψεις μου θα σε αναζητούν από καιρό εις καιρό. Άμα τις νιώσεις εκεί που θα βλέπεις το απόλυτο θαλασσί του Αιγαίου, άμα τις νιώσεις εκεί που θα σε ακολουθούν τα δελφινάκια, άμα τις νιώσεις την στιγμή που θα σε αγγαλιάζει το παιδί σου, και θα σου πει "σε αγαπώ μπαμπά", θα ήθελα να χαμογελάσεις.

Και το χαμόγελό σου θα βρει τον δρόμο να επιστρέψει σε εμένα και θα μου φωτίσει την διάθεση.
Να είσαι καλά αγάπη μου.
Στο καλό.
Με το καλό να τα ξαναπούμε.

Η ViSta σου...