14 Ιουλίου 2006

Eξαιρετικα αφιερωμενο σε αυτους που με διαβαζουν απο την Αυστραλια:-)

Δεν είναι να πάρω άδεια εγώ, δεν είναι να βρεθεί ελεύθερος χρόνος, και φέρνω τα πάνω κάτω. Συγκεκριμένα εχθές άλλαξα την μορφή του μπάνιου, σήμερα έβαλα φωτιστικά στο μεγάλο δωμάτιο και δοκίμασα μια καινούργια διαμόρφωση, φέρνοντας τα έπιπλα σε εντελώς διαμετρικές θέσεις στον χώρο, πριν λίγες μέρες άλλαξα τις πλακίδες του αυτοκινήτου, και από προχθές μέχρι σήμερα επανέκτησα την αισιοδοξία στα θέματα της καρδιάς.
Πωπώ, η τελευταία πρόταση θυμίζει ωροσκόπιο. «...Στα θέματα της καρδιάς προβλέπονται εξελίξεις... Ανοδική τάση και επιτυχίες στον επαγγελματικό τομέα, να προσέχετε την υγεία σας. Ξαφνικά γεγονότα μπορεί να την επηρεάσουν αρνητικά....»

Αχ αλήθεια, δεν περνούσε ποτέ από το μυαλό μου, ότι θα με επηρεάσει αρνητικά ένα πέσιμο από την σκάλα, μια ηλεκτροπληξία ή αν πλακώσει το κρεβάτι τα δάχτυλά μου χωρίς την αφάνταστη βοήθεια ενός ωροσκοπίου. Κρίμα που δεν το διάβασα λοιπόν πριν να ανοίξω δουλειές, θα πρόσεχα ίσως λίγο καλύτερα...

Τα φιλιά μου και τους χαιρετισμούς σε εσάς στο down under. Είναι πραγματικά απίθανο αλλά και υπέροχο που κάποιος ή κάποια από τόσο μακριά ενδιαφέρεται και έχει περιέργεια να ασχολείται με τις μπερδεμένες και περίεργες ιστορίες μου :-)