14 Ιουνίου 2006

Αρνούμαι

Μετά το άρθρο της Κυριακής από ότι φαίνεται υπάρχει περισσότερη κίνηση στο blog μου.
Σίγουρα έχει να κάνει και με την αναφορά σε posts των άλλων συν-γραφέων (από ότι είδα υπήρχαν στο χημείο και στα μυστικά του κόλπου links προς εμένα).
Aναμφίβολα και λόγω της αναφοράς στο diavazo.blogspot.com.
Oι συζητήσεις περί "χωματερής" καθώς και οι αναφορές κάνουν τον καθένα να αναρωτιέται, κατά πόσο αλήθεια ισχύει μια τέτοια κρίση και βέβαια να προσπαθεί να ελέγξει το περιεχόμενο και επίπεδο των δικών του κειμένων. Ίσως ίσως να αναρωτηθεί ποια άποψη θα δημιουργήσει εκείνος που έρχεται από ένα link.

Αλλά ακριβώς εκεί ΑΡΝΟΥΜΑΙ.

Δεν θα επιχειρήσω να γράψω τώρα τα "αριστουργήματα". Εαν ένα κλικ φέρει κάποιον στο blog, ξέρω πως ακριβώς ένα δεύτερο μπορεί να τον ξαναφέρει πίσω στην προηγούμενη σελίδα, αλλά δεν θα προσπαθήσω να τον κρατήσω.

Να με συγχωρούν όσοι με διαβάζουν αν ακούγεται υπεροπτικό, αλλά πιστεύω και εκείνοι έτσι πράττουν. Δεν γράφω το blog για τον αριθμό των hits, ούτε για να ανταγωνίζομαι κάποιους άλλους στον αριθμό των σχολίων. Χαίρομαι όμως όπως είναι φυσικό όταν μέσω αυτών τίθεται μια βάση επικοινωνίας. Το blog μου το γράφω όποτε κάτι από μέσα μου χρειάζεται να βρει εκτόνωση. Εάν κάποιος κρίνοντας τα κείμενα καταχωρήσει και το δικό μου blog στην χωματερή ας το κάνει.

Εάν κάποιος ξαφνιάζεται γιατί αναγνωρίζει γνωστές πτυχές και από τον δικό του τον εαυτό, ακόμα καλύτερα.

Πάντα χαίρομαι όταν εγώ ξαφνιάζομαι για τον ίδιο λόγο διαβάζοντας blogs άλλων. Η συνέχεια του αστυνομικού έρχεται λοιπόν όταν εκείνη το θελήσει. Αυτήν την στιγμή δεν λέει να με μυήσει στα μυστικά της και σε εμένα δεν παραμένει τίποτε άλλο παρά να της ευχηθώ καληνύχτα.

Καληνύχτα John-Βoy
Kαληνύχτα blog :-)

Biergarten Detail
Λεπτομέρεια από ένα Biergarten που είδαμε τις προάλλες σε ένα περίπατο με τον Οδυσσούλη