10 Ιουνίου 2006

Άμπωτη ή "Όλα είναι ένα παιχνίδι"

Ξέρω υπάρχουν και χειρότερα.
Ξέρω το έχουν πει και άλλοι...
Όμως να που ήρθε και η δικιά μου η σειρά να «φοβάμαι» να ανοίξω online την κίνηση του τραπεζιτικού λογαριασμού, ξέροντας πως είναι ελάχιστα στα συν και πως έχει σοβαρή τάση για μείον...

Τι άσχημο που είναι τα λεφτά να σώνονται ήδη στις αρχές του μήνα...
Οκ, ακόμα πληρώνω δυο διαμερίσματα.
Κοστίζουν περισσότερο οι βενζίνες με το πρωινό και απογευματινό πήγαινε-έλα.
Ακόμα δεν έχω πάρει πίσω την εγγύηση για το σπίτι που παραδίδω.
Το καινούργιο χρειαζόταν και αυτό άλλη εγγύηση.
Και από το διαμέρισμα με τον πρώην, και εκεί έχω δεσμευμένα λεφτά.
Έχω δανείσει σε κάποιους.
Έχω δόξα τον Θεό δουλειά και μηνιαίο εισόδημα.
Δεν είναι θέμα λοιπόν να στεναχωριέται κανείς...
Θα επιστρέψουν ξανά οι παλίρροιες...

Ναι, αλλά μέχρι τότε σχεδόν κάθε υπηρεσία που έμαθε την μετακόμιση ζητά ρήτρα για την αλλαγή των συνδέσεων. Το τηλέφωνο, το κινητό, το DSL, το ταχυδρομείο...

Όλα μα όλα κοστίζουν παραπάνω από ότι νομίζω.
Όλα είναι ένα παιχνίδι μου είπε κάποιος κάποτε. Μάθε τους κανόνες του και παίξε το. Αλλά μην το παίρνεις στα σοβαρά. Δεν έχεις τώρα, και τι έγινε, αργότερα θα βρεις, πάντα θα υπάρχει ένας τρόπος να επανέρθεις στα πόδια σου.

Εύκολα λέγεται κάτι τέτοιο...
Πόσο θα ήθελα να μπορούσα να βλέπω και εγώ έτσι τα πράγματα.

Καληνύχτα.