6 Φεβρουαρίου 2007

Επικίνδυνη μέρα

Επικίνδυνη μέρα...
Από καιρό έχω το αίσθημα ότι ένας προϊστάμενος δεν είναι ευχαριστημένος με την δουλειά μου. Από καιρό εις καιρό με ρωτά αν κοίταξα το άλφα, αν ασχολούμαι με το βήτα, και πως τελικά δικαιολογείται που το γάμμα παραμένει τόσο καιρό χωρίς να το τελειώσω. Μια φορά μάλιστα με ρώτησε, "μήπως δεν έχεις διάθεση να ασχοληθείς;"
Είναι αλήθεια ότι το άλφα, βήτα και γάμμα διεκπεραιώνονται τον τελευταίο καιρό πιο αργά απ' ότι συνήθως, αλλά αυτό δεν είναι, όπως του είπα, θέμα διάθεσης. Φυσικά και έχω διάθεση να ασχοληθώ με ότι ανήκει στο αντικείμενο της δουλειάς μου, το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω χρόνο για όλα αυτά τα άλφα, βήτα και γάμμα αφού το 90% του χρόνου μου τρώει το δέλτα.
Σήμερα λοιπόν, χτύπησε καμπανάκι στο θέμα δέλτα.

Τώρα θα μου πεις, καλά βρε ViSta αφού με αυτό ασχολήσαι κατά βάση, πως μπορεί και αυτό να έμεινε πίσω;

Καλή ερώτηση και εδώ κολλά το "επικίνδυνη μέρα", γιατί παρόλο που δουλεύω, κάνω, διεκπεραιώνω μένουν πάρα πολλά πίσω λόγω φόρτου εργασίας και ασθενούς ανθρωποδύναμης σε ολόκληρο το τμήμα μας. Στο συγκεκριμένο θέμα όμως, ότι έκανα και στην ταχύτητα που το έκανα ήταν σωστό και ανάλογο. Άρα δεν υπήρξε στο τέλος λόγος για περίεργα λόγια...
Όμως το θέμα ότι δεν τα καταφέρνουμε με το φόρτο εργασίας παραμένει. Και το θέμα δεν είναι δικό μου, αλλά ολοκλήρου του τμήματος. Άσε που όποιος δουλεύει με πελάτες, εκείνος τα ακούει, γιατί εκείνον ξέρουν εκείνοι με τους οποίους συνεργάζεται. Και είτε ακούει συγχαρητήρια γιατί μπόρεσε να βοηθήσει, είτε μπενιλίκια γιατί δεν βλέπει πως η υπόλοιπη ομάδα δεν λειτούργησε, ο καθένας στο πόστο του ξεχωριστά.

Στο τέλος πήγα στον υπεύθυνο του τμήματος και του εξήγησα το θέμα, λέγοντας πως έχω την εντύπωση πως μαζεύονται τα θέματα που δεν μπορώ να διεκπεραιώσω έγκαιρα και πως δημιουργήται έτσι η λανθασμένη εικόνα στον προϊστάμενο, ότι εγώ δεν λειτουργώ σωστά και αυτό, όπως ξέρει ο προϊστάμενος, δεν ισχύει.

...
To keep a long story short, αποφασίσαμε να λάβουμε κάποια συγκεκριμένα μέτρα και ελπίζω να μπορέσουμε να βρούμε ως τμήμα μια λύση. Το θέμα δεν είναι αστείο, γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως λόγος για απόλυση. Το ότι δεν ισχύει είναι ένα πράγμα, το ότι μπορώ να πάω στα δικαστήρια άμα φτάσουμε σε απόλυση είναι άλλο πράγμα, το ότι δεν είναι εύκολοι καιροί για καινούργιες δουλειές εξίσου, άρα... επικίνδυνη μέρα σήμερα και μακάρι να διαλυθεί εν καιρό αυτή η λανθασμένη αίσθηση που δημιουργήθηκε.
Μακάρι.