23 Οκτωβρίου 2006

Αταιριαστη παρεα(;)

"Μαμά δεν μου αρέσει να κοιμάμαι μόνος στο δωμάτιό μου..."
Ούτε και εγώ αγάπη μου, ούτε και εγώ... σκέφτηκε και κοίταξε το δωμάτιο τριγύρω της...
Τηλέφωνο, κινητό, Powerbook, η τηλεόραση και τα βιβλία της... σιωπηλοί σύντροφοι και πιστά φιλαράκια όταν χρειάστηκε την παρέα τους...

Τhe hitchhiker’s guide to the galaxy, D. Adams
Εικόνων μυσταγωγία, π. Ιωάννης Ευτ. Ψαράκης
Οn the road, J. Kerouac
Brave new world, A. Huxley
Das Parfüm, P. Süßkind
Alice in Wondeland, L. Carroll
To εκρεμές του Foucault, U. Eco
H δυστυχία του να είσαι Έλληνας, Ν. Δήμου
Programming in Perl, Wall, Christiansen & Schwartz
Eλληνο/γερμανικό, Γερμανο/ελληνικό λεξικό. Μ. Αγγελίδου
Das Geisterhaus, I. Allende
O κόσμος της Σοφίας, J. Gaarder
Alles fließt, sagt Heraklit, L. De Crescenzo
Harry Potter, J. K. Rowling
The black cat and other stories. E. A. Poe
Z, B. Bασιλικός