14 Φεβρουαρίου 2006

Ο ανδρας της ζωης μου...

Με εβαλε σε σκεψεις ενα σχολιο του Storyteller,
"...οταν ειπα μεγαλος μαγκας ο αντρας σου δεν εννοούσα τον πατερα του Οδυσσέα...Ποιος ειναι ορε ο άντρας της ζωής σου? Τον ιδιο τον Οδυσσέα εννοούσα...."

Eιναι τελικα ο Οδυσσεας ο ανδρας της ζωης μου;
Ειναι το παιδι της ζωης μου (μαλλον δεν θα αποκτησω δευτερο),
το πιο πανεμορφο όλων (οκ, Ρ.... ο γιος σου ειναι ο πιο πανεμορφος ολων των ανηψιων;-)
ειναι σιγουρα το πιο σημαντικο πλασμα στην ζωη μου,
αυτο που αγαπω πανω απο ολα,
τωρα και παντα,
χωρις να χρειαζεται να μου δειξει την αγαπη του
ή να μου δωσει λογους για να συνεχισω να τoν αγαπω
αλλά
ο άντρας της ζωής μου;
Δεν νομιζω.
Το παιδι μου δεν ειναι υποκαταστατο
Και οι αναγκες μου πολλες.
Δεν ειμαι μονον μανα, μανα εγινα πριν 4 χρόνια.
Ημουν, ειμαι και θα ειμαι και πολλα αλλα.
Οχι πιο σημαντικα απο το να ειμαι μητερα, αλλα εξισου σημαντικα και τρομερα απαραιτητα!

YΓ. Και ενα σοκολατακι να μην σας αφησω ετσι μερα που ειναι :-)
ΥΥΓ. Και για αυτους που προτιμουν τον Craig David απο τον Robbie Williams, Rise and Fall :-)
ΥΥΥΓ. Και ενα γερμανικο σοκολατακι σε μια γνωστη μελωδια. Bleib wie Du bist, (Mείνε όπως είσαι) Stefan Gwildis