22 Δεκεμβρίου 2005

Ειναι μεταδοτικο

Τagged by Chloe ...

Πριν 10 χρονια (1995)
νοικιασαμε το πρωτο κοινο μας διαμερισμα με τον Α. Προηγουμενως ειχαμε δωματια στην φοιτητικη εστια. Περιπου 25 τετρ. μετρα ο καθενας και γεματα με πραγματα μεχρι την οροφη. Το κοινο μας διαμερισμα ηταν 80 τετραγωνικα. Luxury pure! Στους γονεις μου ειπα οτι έμενα με αλλες 2 φιλες. Το δε μηνυμα στον αυτοματο τηλεφωνητη το εγραψα με την φωνη μου για να μην υποψιαστει τιποτε ο πατερας μου.

Πριν 5 χρονια (2000)
πηγαμε στην ΕΧΡΟ 2000 στο Ανοβερο. Πεντε μερες στην εκθεση, εξι μερες σε ενα Camping, εξι μερες κρυου και βροχης και ολα αυτα τον Ιουνιο. Μετα το Ανοβερο πηγαμε με το αυτοκινητο στο Sussex (Νοτιοανατολικη Αγγλια). 2 εβδομαδες ηλιου και σχετικης ζεστης. Οι Θεοι τρελλαθηκαν, στην Αγγλια το καλοκαιρι και να μην βρεχει...

Πριν 1 χρονο (2004)
μετακομισαμε με τον Οδυσσεα στο διαμερισμα που μενουμε τωρα. Αρχισα να ξαναχαμογελαω. Πηγαμε διακοπες με τον Οδυσσεα και δυο φιλους διακοπες στην Ιρλανδια. Πανεμορφα, αξεχαστα.

Εχθες (Τεταρτη)
τελειωσε η αστυνομικη ιστορια που αρχησε ως αστειο και τελικα μαλλον πετυχημενη μας βγηκε :-)

Πριν 5 ωρες
ημουνα σε συσκεψη στην εταιρια.

Πριν 5 λεπτα
αρχισα να γραφω αυτην εδω τη λιστα


5 Αγαπημενες ταινιες
. Απεραντο Γαλαζιο
. The Sixth Sense
. Frida
. Πολιτικη Κουζινα
. La Vita è bella

5 πραγματα που μου αρεσει να φορω
. παντελονια
. κοκκινα πουλοβερ, μπλουζες, μαγιο
. ζεστα μπουφαν
. λεπτα υφασματα
. μαυρα παπουτσια

5 αγαπημενα μου φαγητα
. μπαμιες κοκκινιστες
. γεμιστα, μελιτζανες του φουρνου, ή πιπεριες της κατσαρολας
. ντολμαδακια γιαλατζι
. πιτες ολων των ειδων, τυροπιτες, σπανακοπιτες, κολοκυθοπιτες, τσουκνιδοπιτες ...
. τουρλου (το ξερει κανεις αυτο το φαγητο εκτως απο εμενα;)

5 πραγματα που θα εκανα αν ειχα πολλα λεφτα
. θα αγοραζα ενα ιστιοπλοικο
. θα αγοραζα ενα σπιτι για τον Οδυσσεα και εμενα μπροστα στη θαλασσα (για να δενω το ιστιοπλοικο μας)
. θα εκλεινα τον Robbie Williams για μια ιδιωτικη συναυλια (ολο και καποιο παιδικο τραγουδακι θα ηξερε για να τραγουδησει στον Οδυσσεα)
. θα βοηθουσα οικονομικα οποιον απο την οικογενεια μου ειχε την αναγκη μου.
. θα καλουσα οικογενεια και φιλους να με επισκευτουν με εξοδα μου.

Οποιος θελει ας γραψει την δικια του λιστα. Εγω δε θα σας το μεταδωσω. Αλλα αμα θελετε παρτε το και μεταδωστε το. :-)