3 Δεκεμβρίου 2005

Σαββατο απογευμα...


Kρυο διαμερισμα
μουδιασμενα δαχτυλα
τα ποδια καιγονται ακουμπωντας στο καλοριφερ
ψωνια που πρεπει να γινουν
στεγνα ρουχα που πρεπει να διπλωθουν
ο σακος με τα αθλητικα, πεταγμενος στο πατωμα
απλυτα πιατα στον νεροχυτη
η τηλεοραση τα δικά της...

Παθητική διαθεση...
Ποιος θα βρεθει να κανει τις δουλειες μου στην θέση μου;
Καμια νεραιδα, να μου τακτοποιησει τα καθημερινά;
Να της πω, πως τα θελω, και να τα πραγματοποιησει;
Σαν αυτες τις εκπομπες που σου ανακαινιζουν με δικα τους εξοδα ενα δωματιο του σπιτιου σου και εσυ δε χρειαζεται να κουνησεις ουτε το μικρο σου δαχτυλακι. Και στο τελος ειναι ολα τοσο ωραια, καινουργια, φωτεινα, αλλα και ξενα. Λες και μπαινεις σε ενα δωματιο ξενοδοχειου.
Iσως σαν δωματιο ενος Bed & Breakfast, βολικο δηλαδή, ανετο, αλλα δε παβει να ειναι ξένο.

Προτιμώ να οριζω εγω την μορφή του διαμερισματος μου, της ζωής μου, απο το να μου την φτιαχνει αλλος.
Και ας ειναι ισως καποτε ακαταστατη, και ας μην εχει ολες τις ευκολιες, και ας μην ειναι hip, και ας μην ειναι in.
Eιναι δικια μου.
Δικια μου και του Οδυσσεα!

YΓ. Παω τωρα για ψωνια, τα ξαναλεμε αργοτερα :-)

YΓΓ. Το συστημα δε δεχεται το σχολιο αρα απαντω εδώ...
Ρουχα Ok,
συμμαζεμα Ok,
πιατα Ok,
χριστουγεννιατικο στολισμα Ok,
ψωνια ... no!
(με πιασανε στο τηλεφωνο και εχασα αργότερα την διαθεση να βγω :-)

Οποιος δει την Νεραιδα, να της δωσει τη διευθυνσή μου, και τις επομενες μερες οι ιδιες δουλειες θα ξαναβγουν...Αφου τελειωσει απο μενα, ας παει να βοηθησει το Μικρουλι για να πανε μαζι στην KV και μετα στο Storyteller που την χρειαζεται πιο εντονα απο εμας :-)