20 Ιανουαρίου 2006

Ειμαι κοκετα; Ναι! Και πολυ μαλιστα :-)

Κερδισα το πρωτο μου (και ισως το μονο σε αυτην την ζωη ;-) βραβειο.
Το "Χρυσό Γουρούνι 2006" της κατηγορίας "Καλύτερης Πρωτοεμφανιζόμενης Ιστορίας Σε Μπλογκ"

Στο blog της Σίσσυ Ντάβλα - Brûlée μπορει κανεις να διαβασει την τελετη απονομης, μαζι με τις Pre- και After-Show.

Στο επομενο για τους βιαστικους το επιμαχο σημειο...
...Καλώ στη σκηνή τη Vasvoe και το lama της από την εξωτική Ζυρίχη! Vasvoe μου…

Καλησπέρα αγαπημένοι και αγαπημένες συνμπλόγκερς!!

Τί όμορφη βραδιά απόψε!! Πόσο χαίρομαι που έχω την τιμή να λαμβάνω μέρος στα 1α Χρυσά Γουρούνια 2006!!! Είμαι τόσο συγκινημένη που είμαστε όλοι εδώ απόψε και δίνουμε το παρόν στην λαμπερή αυτή διοργάνωση, γιατί πιστεύω πως έτσι πρέπει να είμαστε πάντα, μονιασμένοι κι αγαπημένοι να υμνούμε και να γιορτάζουμε την μπλογκόσφαιρά μας!! Απόψε ας σκεφτούμε όλα αυτά που μας δένουν, που μας κάνουν μια μεγάλη οικογένεια και αποτελούν την ταυτότητα της μπλογκοκοινότητας!!

Είμαι βέβαια πολύ περήφανη, αγαπημένοι μου και αγαπημένες μου συνμπλόγκερς, που αξιωνόμαστε απόψε να απολαύσουμε έναν διαγωνισμό με τόση ομορφιά όπως είναι τα Χρυσά Γουρούνια, που φέτος παίρνουν ζωή χάρη στην πανέμορφη, λαμπερή, ανεπανάληπτη, ροζ Γουρούνα φυσικά!! Ένα θερμό χειροκρότημα για τη Γουρούνα μας αγαπημένοι μου!!

Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι είμαστε στην μπλογκόσφαιρά μας αγαπημένοι μου!! Άλλοι γράφουν σεντόνια με τα σώψυχά τους ή εκφράζουν τις ευαισθησίες τους με ποιήματα, άλλοι στέλνουν τηλεγραφικά ποστς με ουσία, κάποιοι μας τραβούν το ενδιαφέρον με φωτογραφίες και καλλιτεχνικό υλικό και κάποιοι μας κρατάνε σε αγωνία με τα λογοτεχνικές τους ανησυχίες. Αυτή την τελευταία κατηγορία μπλόγκερ έχω απόψε τη τιμή να παρουσιάζω. Το βραβείο Χρυσό Γουρούνι Καλύτερης Πρωτοεμφανιζόμενης Ιστορίας Σε Μπλογκ!

Ας δούμε πρώτα ποιοι είναι οι υποψήφιοι Κατηγορίας Καλύτερης Πρωτοεμφανιζόμενης Ιστορίας Σε Μπλογκ!!

Σούζι Γραμματικού. Το Σουζάκι κάνει πολλές γυναικείες και γκέη ρομαντικές ψυχές να καρδιοχτυπούν εδώ και δυόμιση μήνες παρασέρνοντάς τους βήμα-βήμα, φιλί-φιλί στον κυκλώνα του μεγάλου έρωτά της. Θα παραμείνει ο Λάζαρος ο άντρας της ζωής της; Η υποψηφιότητα της Σούζης έγινε δυνατή χάρη στην ευγενική χορηγία της Κλάψεsoft και των προφυλακτικών Kruo-καιρός για δύο.

ViSta. Μετά το επιτυχημένο, πρώτο της Αστυνομικό Μυθιστόρημα η ViSta κρατάει το πιστό αναγνωστικό κοινό της σε αγωνία ακολουθώντας την πρωταγωνίστρια επιθεωρητή Ρίζου κατά την διαλεύκανση ενός φόνου με background την μπλογκόσφαιρα. Την υποψηφιότητα της ViSta υποστηρίζουν ο Συνεταιρισμός Ξηρών Καρπών ο Πασατέμπος και το Ορθογραφικό Λεξικό Μπουμπουνιώτη.

Και το χρυσό Γουρούνι Καλύτερης Πρωτοεμφανιζόμενης Ιστορίας Σε Μπλογκ απονέμεται... σε ποια λέτε εσείς;; Ανοίγω την καρτούλα με το αποτέλεσμα... νικήτρια για το Γουρούνι Καλύτερης Πρωτοεμφανιζόμενης Ιστορίας Σε Μπλογκ στα 1α Χρυσά Γουρούνια 2006 είναι η... ViSta!!

Συγχαρητήρια στο Ντίσελντορφ!! Συγχαρητήρια ViSta! Αυτές είναι οι στιγμές που θα θυμόμαστε αγαπημένοι και αγαπημένες μου συνμπλόγκερς!! Μας κάνεις περήφανους εμάς τους μπλόγκερς της ξενιτιάς με την διάκρισή σου ViSta! Μπράβο στη ViSta!! Νικήτρια στα 1α Χρυσά Γουρούνια 2006!! Τί άλλο μπορεί να εύχεται μία τόσο προσιτή και τόσο ταλαντούχα αστυνομική συγγραφέας; Είμαι πολύ συγκινημένη που έχω την τιμή να της απονείμω αυτό το Χρυσό Γουρούνι απόψε.

Πολλές οι συγκηνητικές στιγμές απόψε, αλλά είναι ώρα για την επόμενη κατηγορία, από μένα, καλή συνέχεια μπλογκόσφαιρα!! ...


YΓ. Και για την Vasvoe που το ζητησε ο ευχαριστήριος λόγος μου:
---
Ohhh... Ειναι η πρωτη φορα που μου απονεμεται ενα βραβειο :-) (δακρι συγκινησης) Ι want to thank the jurry και την vasvoe που με προτεινε.... την μαμα μου, τον manager μου, α ξεχασα δεν εχω manager, αλλα δεν πειραζει, ακουγεται ωραια...

Σουζη οταν τελειωσω το αστυνομικο, θα πρεπει οπωσδηποτε να σε διαβασω, το θεμα σου μαλλον θα με ενδιαφερει παρα μα παρα πολυ.
Εδω ομως θα πρεπει να κλεινω τον λογο μου, υπαρχει και κοσμακης που πρεπει να δολοφωνηθει, κρεμαστει, μαχαιρωθει ή να φαει καμια τουρτα αμυγδαλου με θρυψαλα και δεν πρεπει να τους αφησω να περιμενουν πολυ. Μην αλλαξουν γνωμη και μεινω απο υλικο...

Α και μην το ξεχασω, μηπως συνοδευεται στο υπεροχο βραβειο (το οποιο θα εχει τιμητικη θεση στην IVAR ραφιερα) και ενα ετοιμολογικο λεξικο;

Τα φιλια μου στην οικοδεσποτη και αγωνιστικους χαιρετισμους απο την ξενιτια. (κλαψ, κλαψ) :-)

Με παιρνει να κανω και ενα niple gate? Μπα, πλεον οχι, οκ, κριμα και θα ειχαμε και show στο show αλλα αφηνω καλυτερα τους αλλους που μπορουν... :-)

Mαρια Ριζου for ever, Nacht! :-)
----